غریبه و خانواده
با فردی که در حال عبور بود برخورد کردم:
- اووه !! معذرت میخوام...
- من هم معذرت میخوام ,
دقت نکردم ...
ما خیلی مودب بودیم ، من و این غریبه
,خداحافظی کردیم و به راهمان ادامه دادیم
اما در خانه با آنهایی که دوستشان داریم چطور رفتار می کنیم
کمی بعد ازآنروز، در حال پختن شام بودم.دخترم خیلی آرام کنارم ایستاد همینکه
برگشتم به اوخوردم وتقریبا" انداختمش با اخم گفتم: ”اه !! ازسرراه برو کنار“
قلب کوچکش شکست و رفت
نفهمیدم که چقدر تند حرف زدم
وقتی توی رختخوابم بیدار بودم صدای آرام خدا در درونم گفت:
وقتی با یک غریبه برخورد میکنی ، آداب معمول را رعایت میکنی
اما با بچه ای که دوستش داری بد رفتار میکنی
به آشپزخانه رفتم. نزدیک در، چند گل بود که او برایم آورده بود.
گلهایی که خودش آنها را چیده.
صورتی و زرد و آبی
آرام ایستاده بود تا غافلگیرم کنه
اشکهایی که چشمهای کوچیکشو پر کرده بود ندیدم
در این لحظه احساس حقارت کردم
اشکهایم سرازیر شدند.
آرام رفتم و کنار تختش زانو زدم
بیدار شو کوچولو ، بیدار شو. اینا رو برای من چیدی؟
...
گفتم دخترم واقعاً متاسفم از رفتاری که امروز داشتم
نمیبایست اون طور سرت
داد بکشم
گفت :اشکالی نداره من به هر حال دوستت دارم مامان
من هم دوستت دارم دخترم
و گلها رو هم دوست دارم
مخصوصا آبیه رو
گفت : اونا رو کنار درخت پیدا کردم ورشون داشتم چون مثل تو خوشگلن
میدونستم دوستشون داری ، مخصوصا آبیه رو
...
*آیا میدانید که اگر فردا بمیرید اداره یا شرکتی که در آن کار میکنید به آسانی در ظرف
یک روز برای شما جانشینی می آورد؟***
اما خانواده ای که به جا میگذارید تا آخر عمر فقدان شما را احساس خواهد کرد.
و به این فکر کنید که ما خود را وقف کارمیکنیم و نه خانواده مان
!
چه سرمایه گذاری ناعاقلانه ای !!
اینطور فکر نمیکنید؟!!
به راستی کلمه
“خانواده“ یعنی چه ؟؟
چندتانصيحت
1-ساده لباس بپوش!
ساده راه برو!
اما در برخورد با دیگران
ساده نباش!!
زیرا سادگی ات را
نشانه میگیرند!
برای درهم شکستن
غرورت!!!
2-زن بــــودن ؛ کار مشـکـــلی ســت ....
مجــ ــ ــبوری :
مانند یکـــــ بانــــو ؛ رفـــــتار کنـــی ...
همانند یکـــــ مــــرد ؛ کـــــار کنـــی ...
شبیه یکـــــ دخــــتر جــــوان به نظــر برســـی ...
و مثـل یکـــــ خانـــم مُـــسِـــن ؛ فکــــر کنـــی ...!
3-خوشبختی ما در 3 جمله است
تجربه از دیروز،
استفاده از امروز،
امید به فردا
ولی ما با 3 جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم
حسرت دیروز،
اتلاف امروز،
ترس از فردا
4-اگر روزی ،
محبت کردی بی منت ...
لذت بردی بی گناه ...
بخشیدی بدون شرط ...
بدان آن روز واقعا زندگی کرده ای ...
كامپيوتر ايده ال
گربه در حال گوش دادن به ....
گربه در حال گوش دادن به شهرام شپره
ورزش و تندرستی
خب خانوما آقایون پاشین یه کم نرمش کنین ،
بداست براتون همش پشت اون سیستم نشستین !
بیا تو ....

یا حضرت عباس ... ترمزم بریده ...
روش جدید تست زنی !!!!

هیچ وقت زود قضاوت نکن
پسر: آره عزیز دلم
دختر: منتظرم میمونی؟
پسر رویش را به سمت پنجره اطاق دختر بر میگرداند تا دختر اشکی که از گونه اش بر زمین میچکد را نبیند
پسر: منتظرت میمونم عشقم
دختر: خیلی دوستت دارم
پسر: عاشقتم عزیزم
بعد از عمل سختی که دختر داشت و بعد از چندین ساعت بیهوشی کم کم داشت هوشیاری خود را به دست می آورد، به آرامی چشم باز کرد و نام پسر را زمزمه کرد و جویای او شد.
پرستار: آرووم باش عزیزم تو باید استراحت کنی.
دختر: ولی اون کجاست؟ گفت که منتظرم میمونه
به همین راحتی گذاشت و رفت؟
پرستار: در حالی که سرنگ آرامش بخش را در سرم دختر خالی میکرد رو به او گفت: میدونی کی قلبش رو به تو هدیه کرده؟
دختر: بی درنگ که یاد پسر افتاد و اشک از دیدگانش جاری شد: آخه چرا؟؟؟؟؟؟ چرا به من کسی چیزی نگفته بود و بی امان گریه میکرد
پرستار: شوخی کردم بابا ! رفته دستشویی الان میآد

اين وبلاگ جهت نشاندن لبخند بر لبان زيبايتان ايجاد شده است. لطفا ما را ياري كنيد