یه دعا میکنم بلند بگو آمین....بیا تو و آمین بگو...بدو
خدایا......صدامو بشنو....فقط یه چیز ازت میخوام اونم اینه که هیچ مردی رو شرمنده زنو بچش نکنی
بخصوص تو این ایام که نزدیک عیده.... ای خدا هیچ سفره ای رو خالی نزار.....خدایا هیچ مردی رو
شرمنده خانوادش نکن...آمین


+ نوشته شده در چهارشنبه دوم اسفند ۱۳۹۱ ساعت توسط پيشبري
|
اين وبلاگ جهت نشاندن لبخند بر لبان زيبايتان ايجاد شده است. لطفا ما را ياري كنيد