خدایا......صدامو بشنو....فقط یه چیز ازت میخوام اونم اینه که هیچ مردی رو شرمنده زنو بچش نکنی

 بخصوص تو این ایام که نزدیک عیده.... ای خدا هیچ سفره ای رو خالی نزار.....خدایا هیچ مردی رو

 شرمنده خانوادش نکن...آمین