اینم یه بنز کاه سوز

پیغام گیر تلفن پدربزرگ و مادر بزرگ ها


ما اکنون در دسترس نیستیم؛ لطفا" بعد از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید

اگر شما یکی از بچه های ما هستید؛ شماره 1 را فشار دهید
اگر می خواهید بچه تان را نگه داریم؛ شماره 2 را فشار دهید
اگر می خواهید ماشین را قرض بگیرید؛ شماره 3 را فشار دهید
اگر می خواهید لباسهایتان را تعمیر کنیم؛ شماره 4 را فشار دهید
اگر می خواهید بچه تان امشب پیش ما بخوابد؛ شماره 5 را فشار دهید
اگر می خواهید بچه تان را از مدرسه برداریم ؛ شماره 6 را فشار دهید
اگر می خواهید برای مهمانان آخر هفته تان غذا درست کنیم ؛ شماره 7 را فشار دهید
اگر می خواهید امشب برای شام بیایید؛ شماره 8 را فشار دهید
اگر پول می خواهید؛ شماره 9 را فشار دهید

اما اگر می خواهید ما را برای شام دعوت کنید یا ما را به گردش ببرید، بگویید، ما داریم گوش می کنیم

نکاتی بسیار قابل تامل درباره فقـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر


فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت؛

فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه؛

فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهتر باشه؛

فقر اینه که ماجرای عروس فخری خانوم و زن صیغه ای پسر وسطیش رو از حفظ باشی اما ماجرای مبارزات بابک خرمدین رو ندونی؛

فقر اینه که از بوعلی و تختی و مولوی و رودکی و خیام چیزی جز اسم ندونی اما ماجراهای آنجلینا جولی و براد پیت و سیر تحولی بریتنی اسپرز رو پیگیری کنی؛

فقر اینه که وقتی با زنت می ری بیرون مدام بهش گوشزد کنی که موها و گردنشو بپوشونه، وقتی تنها میری بیرون جلو پای زن یکی دیگه ترمز بزنی و بهش بگی خوششششگلهههه؛

فقر اینه که وقتی کسی ازت میپرسه در ۳ ماه اخیر چند تا کتاب خوندی برای پاسخ دادن نیازی به شمارش نداشته باشی؛

فقر اینه که فاصله لباس خریدن هات از فاصله مسواک خریدن هات کمتر باشه؛

فقر اینه که کلی پول بدی و یک عینک دیور تقلبی بخری اما فلان کتاب معروف رو نمی خری تا فایل پی دی اف ش رو مجانی گیر بیاری؛

فقر اینه که توی خیابون آشغال بریزی و از تمیزی خیابونهای اروپا تعریف کنی؛

فقر اینه که ماشین ۴۰ میلیون تومانی سوار بشی و قوانین رانندگی رو رعایت نکنی؛

فقر اینه که بری تو خیابون و شعار بدی که دموکراسی می خوای، تو خونه بچه ات جرات نکنه از ترست بهت بگه که بر حسب اتفاق قاب عکس مورد علاقه ات رو شکسته؛

فقر اینه که ورزش نکنی و به جاش برای تناسب اندام از غذا نخوردن و جراحی زیبایی و دارو کمک بگیری؛

فقر اینه که تولستوی و داستایوفسکی و احمد کسروی برات چیزی بیش از یک اسم نباشند اما تلویزیون خونه ات صبح تا شب روشن باشه؛

فقر اینه که وقتی ازت بپرسن سرگرمی و  هابیهای تو چی هستند بعد از یک مکث طولانی بگی موزیک و تلویزیون؛

فقر اینه که در اوقات فراغتت به جای سوزاندن چربی های بدنت بنزین بسوزانی؛

فقر اینه که با کامپیوتر کاری جز ایمیل چک کردن و چت کردن و موزیک گوش دادن نداشته باشی؛

فقر اینه که کتابخانه خونه ات کوچکتر از یخچالت(یخچال هایت) باشه؛

زندگی شاید آن لبخندی ست ، که دریغش کردیم

خدایا !!!!!!!!

خدایا...ﺧﺴﺘﻪ ﺍﯼ؟
ﺧﻮﺍﺑﺖ ﻣﯿﺎﺩ؟
ﭼﺎﯾﯽ ﺑﺮﯾﺰﻡ؟
پرتقال ﭘﻮﺳﺖ ﺑﮑﻨﻢ؟
ﺗﺨﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ...؟
ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺑﺮﯼ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺨﻮﺍﺑﯽ ﻣﻦ ﺑﺸﯿﻨﻢ ﭘﺸﺖ ﻓﺮﻣﻮﻥ ...؟
ﺗﻌﺎﺭﻑ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
ﻟﻨﮓ ﺑﯿﺎﺭﻡ ﺷﯿﺸﻪ ﺟﻠﻮ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﻨﻢ؟
جان من ﺍﯾﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻦ می بینم، ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﮐﻼً ؟؟
خدایا، خسته ای؟
تمام لذتش در ادامه مطلب است

ادامه نوشته

شما بگیید حق با کیست؟

Description:
cid:image002.png@01CCDA75.EC0D5FB0

دهه 60


 

از تفریحات نیمه سالم دوره ی ما، خداییش از کمترین امکانات بهترین تفریحاتو داشتیم...




همیشه دنبال این بودیم که کسی دو کاسته داشته باشه برامون نوار پر کنه ... واقعا یادش بخیر ..



ساعت 6:30 صبح است
طبق راوال منظم رادیو روشن است و میگوید
بوم بوم /بوم بوم/ بوم بوم بومبوم/بـــــــــــــــــــــــــــوم:
تقویم تاریخ : 800 سال پیش در چنین روزی و...................
تکه نان سنگکی چشپانده ام به چراغ والُر تا گرم شود
ژاکتی خسته بر تن
پنیر دانمارکی و صدای چکه سقف از چند جای خانه
دیوار تا کمر مغز پسته ای با کمربند مشکی و تا سقف کِرِم رنگ
این قصه تنها عکس کودکی من است ،،،،
رایحه سنگک ،،،،
بوی نفت ،،،،




فردی رو یادتونه؟ 




افسانه 3 برادر عروسکی کی یادشه؟

برداران لیوبی شانگفی کوانگیو



اینا رو تو افسانه توشیشان یادتون میاد؟؟؟




زمان ما که سانتافه- جنسیس کوپه- آزرا- LX570 نبود !
از این طفل معصوما بود :دی





یه مدتم از این دفتر خاطرات مد شده بود دخترا میخریدن :دی




کیا دوس دارن برگردن کلاس اول؟!
اولین مشق 
اولین بیست
با هر بیستی که میگرفتی معلم یدونه از این مهرها برات میزاشت
ما هم که چه ذوقی میکردیم 




احـــــترام بذارید :|




امکانش هست که پاک کن شما بین اینا نباشه !؟

راستی شد یه بار پاک کنتونو تا آخرش مصرف کنید؟؟
من که یادم نمیاد یه پاک کن رو تموم کرده باشم !! )




کیا یادشونه اسمه این برنامه رو ؟





کیا یادشونه ؟!




بچه بودیم با اون دست خط های عجیب غریبمون معنی شعر رو زیرش مینوشتیم 



هاکلبریفین 
کیا دوس داشتن ؟!




کیا از این کارتا داشتن ؟!




آقای سکسکه کی یادشه ؟!





گلنار مثل گلی بود که گفتن پرپر گشته / شکر خدا دوباره به ده ما برگشته



اینم مخصوص دخترای دهه شصتی 




كیا هفت سنگ بازی میكردن؟؟؟؟؟




ما دهه شصتی ها این باطری ها وقتی تموم میشد رو در مرحله اول با ضربه زدن شارژش میکردیم, در مرحله دوم تو ظرف آب جوش 1 ساعتی میذاشتیم بجوشه 6 ماه دیگه کار میکرد در مرحله آخر با پیچ گوشتی یا چاقو می افتادیم به جونش که ببینیم توش چیه)))))
ما این بودیم:دی





کیا یادشونه ؟! ؟!




چقدر با این دوتا حال میکردم .. 
یادش بخیر ... "(




کیا از این صد آفرین ها گرفتن ؟

شاهکارهای رانندگی !!!!!!

http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1391/4/20/94203_526.jpg

http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1391/3/2/83006_292.jpg

http://www.bartarinha.ir/files/fa/news/1390/12/7/66561_877.jpg

حتما ادامه مطلب را ببینید

راستی نظر یادت نره


ادامه نوشته

همه چی فروشی .....

 همه چی فروش ! (عکس)  www.taknaz.ir

به خاطر همه چیز

خدايا
به خاطر تمام چيزهايي كه دادی،
ندادی،
دادی پس گرفتي،
ندادی بعدا دادی،
ندادی بعدا ميخواي بدی،
دادی بعدا ميخوای پس بگيری،
داده بودی و پس گرفته بودی،
اگه بدی پس ميگيری،
پس گرفتي بعدا ميخوای بدی،
اگه ميخواستي بدی و فكر كردم كه دادی ولي ندادی،
شكر

من از آمپول میترسم شریف آقا ...

دزدگیر جدید

اپلود عكس

مقایسه لباس دخترا و پسرا در طول هفته (طنز)

2 بار تاکید کن شبانه روزی هست تا آخر سر بگی روزانست !!

http://marshal-modern.ir/Archive/6110.aspx

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده)

ساعت ۲ نصف شب یک اتاق

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

 

 

ساعت ۳ نصف شب کل خوابگاه منهای سرپرست

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

ساعت ۴ صبح هنگام خواب

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

وضعیت تحصیل در خوابگاه

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

اولین روزهای خوابگاه

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

گفت و گوی صمیمانه برسرآماده کردن صبحانه بعد از گذست چند روز

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

پایان گفت و گو

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

امکانات غذایی در خوابگاه

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

طریقه ظرف شستن در خوابگاه

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

اواخر ترم وضعیت ۷۰درصد دانشجویان

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

و این هم آخر عاقبتش!!

خوابگاه دانشجویان پسر !! (آخر خنده) www.taknaz.ir

 

اینم چند تا خطای دید جالب و دیدنی

خطای دید های جالب و دیدنی !! (سری - 9) www.taknaz.ir

خطای دید های جالب و دیدنی !! (سری - 9) www.taknaz.ir

خطای دید های جالب و دیدنی !! (سری - 9) www.taknaz.ir

تفاهم زن و شوهر در مواقع مختلف زندگی ( طنز )


سالگرد ازدواج
1) زن :عزیزم امید وارم همیشه عاشق بمانیم وشمع زندگیمان نورانی باشد.
2) مرد: عزیزم کی نوبت کیک می شه؟



روز زن1)زن : عزیزم مهم نیست هیچ هدیه ای برام نخریدی یک بوس کافیه
2)مرد: خوشحالم تو رو انتخاب کردم اشپزی تو عالیه عزیزم (شام چی داریم؟)



روز مرد1) زن :وای عزیزم اصلا قابلتو نداره کاش می تونستم هدیه بهتری بگیرم.
2) مرد:حالا اشکال نداره عزیزم سال دیگه جبران می کنی (چه بوی غذایی می یاد)



40 روز بعد از تولد بچه1) زن:وای مامانی بازم گرسنه هستی , (عزیزم شیر خشک بچه رو ندیدی)
2)مرد: با دهان پر(نه عزیزم ندیدم , راستی عزیزم شیر خشک چرا اینقدر خوشمزه است)


40 سال بعد
1)زن :عزیزم شمع زندگیمون داره بی فروغ میشه ما پیر شدیم
2)مرد :یعنی دیگه کیک نخوریم



2 ثانیه قبل از مرگ
1) زن :عزیزم همیشه دوستت داشتم
2) مرد: گشنمه


وصیت نامه1) زن: کاش مجال بیشتری بود تا درمیان عزیزانم می بودم ونثارشان می کردم تمام زندگی ام را!!
2) مرد:شب هفتم قرمه سبزی بدید


اون دنیا1)زن : خطاب به فرشته مسئول :خواهش می کنم ما را از هم جدانکنید , نه نه عزیزم , خدایا به خاطر من(((وسر انجام موافقت می شه مرد از جهنم بره بهشت )))
2)مرد :خطاب به دربان جهنم: حالا توی بهشت شام چی میدن